Manga Overgeared (Team Argo)

Overgeared (Team Argo) - Poster

템빨

Advertisements

Chapters (135)

Loading...

End

No more pages

Comments (13)

    Authentication required

    You must log in to post a comment.

    Sign in or Sign up
    • Botsie 1 Avatar
      Botsie 1 - 1 year ago
      This guy and his teammates are too powerfull
    • Octopus Avatar
      Octopus - 1 year ago
      this mc will have the best character development in the whole world
    • Botsie 1 Avatar
      Botsie 1 - 1 year ago
      Another plot armour added to the manhwa
    • Michael Jackson Avatar
      Michael Jackson - 1 year ago
      This chapter is him starting a harem like bruh
      xpens-kun Avatar
      xpens-kun - 6 months ago
      which one?
    • Botsie 1 Avatar
      Botsie 1 - 1 year ago
      Oh god, why they gotta drag out a fight
    • Octopus Avatar
      Octopus - 1 year ago
      Oh no it's like the novel
      benai Avatar
      benai - 1 year ago
      Is this bad or good?
      Octopus Avatar
      Octopus - 1 year ago
      good like really really good
    • GOD666 Avatar
      GOD666 - 1 year ago
      Wow was not expecting that from chapter 74
    • Lonewolf 22 Avatar
      Lonewolf 22 - 1 year ago
      lol now that i think about it the mc's name grid literally sounds like greed i get the pun now hahaaha im so dumb
      alex Avatar
      alex - 1 year ago
      nah man, it actually started as a mistranslation of his name cuz in korean apparently greed and grid don't differ much, and this was later found out cuz theres a metal in game called greed where the translator found out he messed up, but said grid sounds better either way so he kept it as grid
    • 1998 Avatar
      1998 - 1 year ago
      Why the mc is a moron

    Loading...

    End

    No more pages

Loading...